[silindi] oyle leke gelse esim beni bağlar ozamn🤣ben gecen haftaya kadar çalışıyordum ben azicik belim ağrıyor desem esim diyo evi mi süpürdün naptin diyo🤣yapma diyip duruyor kimsemde yok yanimda tekim annem biraz uzak kaynanam köyde kac haftaliktin canjm sen soylediysen bile kusura bakma unutmusumdur 2 haftadir herseyi unutmaya basladim