Medusa bende sizin gibi düşünüyordum ama benim 2. Gebeliğim gittiğim doktorlar 37. Haftadan sonra tutmamın bir anlamı Yok diyorlar ilk gebeliğimde 38+4 de sezeryana alındım sancı Falanda yoktu hAni planlı sezeryan hatta ben 2 gün erteletmiştim abimin nişanı var die yoksa 38+2 de alacaktı şimdiki doktorumada bayram sonrasını beklesek mi dedim 39 olsun en azından riske atmamıza hiç gerek Yok dedi 38 de alalım en iyisi planlı olur bayram bayram doktor aramakla uğraşmazsın