Aymesev derya14 ben su cok iciyorum ama kucuk tuvalete cok çıkaramıyorum vucudum odem mi tutuyor acaba anlamadim :(
Mihrimahirem Aymesev çok tuz tüketiminde oluyor , tuzu azaltıp maden suyu ve limonlu su iyi gelir tavsiye ederim 👍🏻
Dilanakbaba 31. Haftam 14kg aldım çok problem yapıyorum bende.tek tesellim düşük kilo ile hamile kalmış olmam.birde 38. Haftada Doğum yapmaya karar verdim.yoksa Bayram giriyor araya
Medusa Dilanakbaba canım keşke bayram yerine bebeğin gelişimini düşünsen, yanlış anlama ama :/ son zamanlarda anne karnında geçen 1 gün Bile çok faydalı.
Dilanakbaba eymeninannesii evet kendim karar verdim 😂 daha doktorun haberi yok ama araya uzun bir tatil giriyor.gelişimde sıkıntı olmazsa bence alır sezaryana.37ve 38. Haftada Doğum yapan çok arkadaşım var
eymeninannesii Dilanakbaba bende erken istiyorum ama benim prensim kilolu olcak gibi bi de seker hastasiyim bakalim nasil olucak insallah kabul eder doktorun
Ayazayaz Dilanakbaba benimde 2. Gebeliğim sezeryan olacak benim doktorumda araya bayram girmesin riske atmayalım 38 de alalım dedi 1 Haziran Doğum günü verdi şuan 30+2 günlüğüm.
Rumeysa17 Dilanakbaba kuzum kusura bakma ama inşallah doktorun sezeryanı kabul etmez inşallah çok kolay ve sağlıklı bir normal doğum yaparsın 😚
Dilanakbaba eymeninannesii canım eğer bebeğin kilolu ise bence senin doktorun da alabilir 38. Haftada.gelişiminde sıkıntı yoksa alıyorlar.
Agapi00 irem50287 nasıl öyle aldın formulünü bizede söle 😂 ikinci cocuğa yaparım .kaç kilo bebeğin bu arada