Ayazayaz canım işte demek istediğim şey, doktorlar bazen kendi rahatları için bebeği erken alalım filan diyorlar. Eğer bebeğin Doğum süresi 38 hafta olsaydı allah onu öyle ayarlamaz mıydı :( deme öyle annesi, hem senin süt salgın hem annelik hormonlarının yeterince olgunlaşması için bebek kendi gelmek istemeden müdehale edilmemesi diyorlar eğer bir sağlık sorunu yoksa. Sizin insiyatifinize kalmış tabii ama ben okuduklarımdan sizi bilgilendirmek istedim sonuçta bilgi paylaştıkça çoğalır.