Kumru_ Ertugunannesi içinde çok fazla maydanoz olmasın canım fazla maydanoz rahimde kasilmaya neden oluyo onun haricinde bi sorun olmaz
Ertugunannesi Kumru_ maydanozu hic yemedim suanakadar etkisini duymustum cunki canim tesekkur ederim bilgilendirdigin icin tekrar
Mervemehr Serman nası yapıyolar? Ben pis olduğnu düşünmüyorum sadece etlerin çiğ olmasından tereddüt etmiştim yoksa şimdiye yerdim. Zaten iştahsızlık bulantı kusma yeni geçti bende bi haftaya kadar mutfağa giremiyodum😞
Serman Mervemehr ben 14.haftadayim mutfagin yanindan bile gecemiyorum. Evde yemek pismiyor açıkçası hastalaniyorum kokudan. Hamburgercilerdeki etler zaten yari pismis olarak fabrikadan çıkıyor. Onlar da servisten önce tamamen pisiriyorlar. Pek çiğ kalmasi gibi bir durum yok. Yanindaki patatesler fritoz yagindan dolayi pek guvenli degil:)
Gazell Ertugunannesi canım pişmemiş bulgur kendi kendine bakteri uretmezya pişmemiş et yeme yumurta yeme bulgurdan birşey olmaz olsa olsa kendi miden rahatsız olur bebeğe bir zararı yoktur
Seherr Melike26 tüm yorumları okudun mu ? İlk başta yiyecek ismi yazılıydı sonra admiin değiştirdi öyle olsa zaten tepki göstermem
Melike26 Seherr öyle de olsa bence böyle tepkiler vermeniz yanlış. Ozman hiç tv de izlemeyin dışarı da çıkmayın. Heryerden bişey görebilirsiniz çünkü. Eskisi gibi değil artık herkes herşeyi kolaylıkla bulabiliyor şükür. Ki olmadık birşey de yazılmamış.
Seherr Melike26 bir başka postta yurt dışında yaşayan anne ne yazmış biliyomusunuz burda bulgur yok ben şimdi nasıl bulucam canım istedi diye ??? İnşallah durumu anlayabilmişsinizdir. Biraz duyarlı olup ince düşünmekte fayda var. Benim amacım insanları kırmak değil sadece biraz dikkat edilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Ertugunannesi Melike26 tesekkur ederim guzel yorumun icin sinirden bende burda kasildim ben bisi demedim ama hanimefendiye
Ertugunannesi Seherr yurt disindada turk mutfaklari turk marketleri var canim bunu sen biliyormusun acaba
Melike26 Seherr yurt dışındaki anne adayı da tv izlemesin o halde. Gerçekten çok abartıyorsunuz bu durumları. Diyecek birşey bulamıyorum
Melike26 Ertugunannesi sinirlenme canım abartıyorlar ya ozman hamilelik boyunca ne evden çıkalım ne tv izleyelim. Gerçekten bu kadar abartılacak bişey olduğunu hiç düşünmüyorum 😊 kasılma sende boşver burda ne postlar açanlar var tepkileri onlara göstersinler😊
GulsahMulayim Ertugunannesi yok valla saçmalık o 😂 aksine çok güzel bence. Ben deli gibi haftada bir kez falan yiyorum çok da severim. Çok şükür bir zararını da görmedim hiç
Seherr Ertugunannesi yok ben köyde yaşıyom bilmiyorum hey yarabbi kadın yazdığına göre yok demekki uzatmayın artık bundan sonra yiyecek içerir olarak yazarsınız olur biter