Sedosss kafaya takmak farkli gorup okuyup yazmak farkli🤭😂 daha bunun ayrimini yapamiyosunuz, evet 5 dkka once yorum yaptiginkz seyi saatlerdir kafama taktım, o yorumunuzu nerden baksaniz 1 ay daha dusunurum kafaya takmisim ya hani 😂 tovbe tovbee. Sizi niye yakından takip ediyim ayrica yorumunuza gore uzun zamndr kullanmadiginizi anladim emin olmak icin isminizin ustune tıkladıgımda direk kac gun once katildiginiz yaziyo.