Ertugunannesi kızlar saçmalamayın ya kısırın ne zararı olacak bulgur o faydalı bile ayrıca Japon’lar Çinliler böcek suji havyar jambon yiyor ama bebekleri de sağlıklı doğuyor siz bi kısır yediniz diye Allah korusunda bebeğe mi bişey olacak yabancılar herşeyi çiğ yiyiyor çok eskiye gidelim eskiden ilk çağda ateş yokken çiğ yiyorlarmış hayvanları o zaman bizim hiç birimiz olmazmış insanlık olmazmış. Uyuşturucu bağımlılarının bebekleri bile sapasağlam doğabiliyorken bir kısır bir cips çikolatayla bebeğe hiçbirşey olmaz ki zaten cips çikolata herkese zararlı normal insana bile ha bi bardak cola içmişsin ha şeker yüklemesi yaptırmışsın zararlı şeyler bellidir hazır gıdalar ki bunlarda 7 sen 70 e herkese zararlıdır ama bunları bikaç kez yedin diye bebeğe birşey olmaz çünkü Allah ona Can Verdiyse Doğmasına izin verdiyse o bebek doğar ve sağlıklı olur.