Hnfvndk Seherr bu kampanya ne zamana kadar sordunuz mu bende dun alısverıs yaptım bebek arabası alıcm ama sormadım hıc aklıma gelemdı
Burcuomer Deletedmom123 Çok Şükür bir sıkıntım yok arada pıt pıt bir şeyler hissediyorum :) Siz hissetmeye başladığınız mı bebeği
Deletedmom123 Mia35 ne guzell nasıl hasedyosnuz bu gunnn 🥰 başlamadm dolabı var sadece ama önumuzdekı ay başlıcaz 🤗
Mia35 Deletedmom123 valla hareketleri hissediyorum ve biraz daha fazla yoruluyorum onun dışında iyiyiz siz? Bende Mayıs sonu gibi düşünüyorum
Ertugunannesi cennetzeynep plesentam asagidaymis yatiyorum 10. Haftadan beri kanamam da olmustu igne hap felan kullaniyorum
Hnfvndk Deletedmom123 bız ıyıyız sadece sabah sırt agrısı o kdar. Rabbım baska dert vermesın dayak yemeyı beklıyorum ne zman tekme atcak dıye 🙈 siz hıc bısey hıssettınız mı
Deniziimmm Deletedmom123 merhaba 🙋 17+5 fakat henüz kesin denmediği için alışveriş henüz yapmadım ama her avmye gidişimde tüm bebek mağazalarını talan ediyorum babamız ile 🙈😊🌸
Deletedmom123 Hnfvndk Pıt pıt kalp atar gibi bşi hssedyorum Dr’a dedım bu gaz mı yok sa bebek mı dıye , bebeksır dedı 😂🤗 hıssedyorm bu hafta baya mesela sabah ve elma yedığım zaman yapıyor bu arada erık ne zmn çıkcak ya 😂
Deniziimmm Seherr rabbim tamamına erdirsin canm henüz net olmasada muhtemelen erkek dedi bakalım ayrıntılıda net olur sanırım 😊
Didemocak Bizde 19+0rız ben kıyafet hiç almadım almayı da düşünmüyorum çünkü getirenler ve ailem onları aliyor ben şu zamana kadar bebek anne çantası aldim,bebek bambu bornoz seti aldim geçen günde a101 de kuvvetini kovasını masrabasini aldım alt açmasını ananesi aldı büyük ananesi battaniye aldı hastane çıkışını büyük ananesi aldı ama yinede eksikleri baya var ben liste yapmıstim herşeyi araştırdim o markaları alacağım yavaş yavaş kenarda dursun işten doğum iznine çıkınca büyük eşyalarını alırız hemen biter ben ilk bir ay Ken araştırmaya başladım eğer ki araştırma yapmayan anneler varsa Instagram dan muhendisioglunu takip edebilirler uygun indirimleri takip etmek isteyenlerde varsa hesabinibilenanne yi takip ediyorum herkesin kesesine ve ihtiyacına göre bir sürü indirim paylaşıyor boşu boşuna fazla para vermeye deymez diye düşünüyorum 😊😊
Meltemia Deletedmom123 18+3 oğlumuz olcak inşallah.Cinsiyeti öğrendiğim gün ogünün anısına tulum aldım.yavaş yavaş biberon emzik gibi şeyleri alıyorum.Kızım sezeryanla oldu buda sezeyan olcak ☺️
mk123 Meltemia sizinle aynıyız benimde kızım olacak inşallah❤bizde o günün anısına heyecandan papuç ve zibin aldık babasıyla, giydirmk nasip olur hepimize ins 🤗
Deletedmom123 Meltemia çok güzel ya 🤗♥️ Allahımmm ♥️Sezeryan olmak nasıl bir ağrı fln nasıl geçiyor bnm de ıkı ablam oldu 😍
Deletedmom123 Meltemia prki odasını nasıl duzenlemeyı düşnyosunz ben öok heyecanlıyım şimdi kendımı ıkea ya atıcam 😂
Hnfvndk Deletedmom123 bende oyle mınık hıssedıyorum ama emın olamıyorum 🤭 pazarda kucuck seyde erıkler var canm 5 tl ıçınde 7 8 tane var. Bız aldık guzeldı eksı meksı dedıler ama dayanamadım kı 🤭