Susam14 Deletedmom123 bizde 18+4 olduk bızımde Ağustos sonu Eylül bası cınsıyet erkek . Suanlık ufak tefek aldık hastane cıkısı bı kaç çorap falan 😊
Burcuomer Deletedmom123 Çok Şükür bir sıkıntım yok arada pıt pıt bir şeyler hissediyorum :) Siz hissetmeye başladığınız mı bebeği
Deletedmom123 Burcuomer şu an da ikeadayım ve siZe yazıyorum bebek beşiğine bakyormmm 😂🥰🥰♥️♥️ Sizzz??
Esra-A Deletedmom123 17+2 olduk bizde kızımız olucagını öğrendik 😍🌼 Ama daha alışverişe başlamadım geçmi kaldım acaba 🤔
etugce Ben dayanamayıp alıyorumm 🙈 dışarı çıkmaya korkar oldum resmen, cinsiyet bizim 10da belli oldu bir de o yüzden ondan itibaren başladım :) e bebeğin indiriminden de bir iki elzem şeyleri alayım diyorum Kıyafetleri ara ara alırız mobilya da kafamda net 7. Ayda alacağız inşallah ❤️
ravzaninannesi Bende ağustos annesiyim 21+6 yız prensesimi bekliyorum ☺️ Park yatakla arabasını aldık bizde yavaş yavaş almaya başlıyoruz 😇
Hnfvndk Deletedmom123 bende oyle mınık hıssedıyorum ama emın olamıyorum 🤭 pazarda kucuck seyde erıkler var canm 5 tl ıçınde 7 8 tane var. Bız aldık guzeldı eksı meksı dedıler ama dayanamadım kı 🤭
Deletedmom123 Burcuomer ben de almicam fiyatlara bakıyorum çok pahallı ikea 😭 poffff Gerçi güzel ürünler var 7 aylık sonrası başlarız alşverile inşallah 🥰
Hnfvndk Deletedmom123 sakaryada hep oyle ayy cok dıyolar ıyıkı muhtac kalıyoruz bende 5 tlye yanıyodum o kadar verıyorz dıye. Gunah yaa
Mia35 Deletedmom123 valla hareketleri hissediyorum ve biraz daha fazla yoruluyorum onun dışında iyiyiz siz? Bende Mayıs sonu gibi düşünüyorum