Haribo42 Deletedmom123 bende varimmm😍 havlusunu aldim bikac parca tulum aldimm zibin aldim 2 tane alt tegistirme minderi aldimm emzirme önlügü aldimm😍😍
Haribo42 Deletedmom123 benimde oglum olucak insallah😍 ben cok heyecanliyim ya bu gunler cok guzel 😊 allah kucagimiza almayi nasip etsin saglikli bi sekilde
Burcuaec Deletedmom123 15+5 teyim ikiz olduğu için doktorum hep erken doğum ve düşük riski var diyor. Sanırım haziran sonu gibi ancak alış verişe başlayacağım ama çok heyecanlıyım 🥰
Aselll1621 15+6dayım doktorum Ağustos sonu dedi ama ikiz oldukları için erken Doğumda olabilirmiş hayırlısıyla herkes gibi bende kucağıma alırım, sabırsızlıkla alışveriş yapacağım günü bekliyorum 🌸
Yusufunannesi_ Deletedmom123 23.haftamızı yarıladık çok şükür paşamla 👶🏻🙏🏻 Alışverişe başladık bir yandan alışveriş bir yandan el emekleri :)
Mia35 Deletedmom123 canımm aynı hafta ve gündeyiz❤️ Benim ki kız 👧 indirimden bir iki body aldık o kadar sen başladın mı alışverişe
Deletedmom123 Mia35 ne guzell nasıl hasedyosnuz bu gunnn 🥰 başlamadm dolabı var sadece ama önumuzdekı ay başlıcaz 🤗