oglumvebenn Nghngokmen geçer Canım merak etme, kendini sıcak tutmaya çalış, bir de magnezyum hapına başladıktan sonra geçti benimki, belki doktorun önerir ,çok faydası oluyor, erken Doğumu da önlüyor
Gunesdilsah Nghngokmen aynı benim gibisin şuan hastanede gözetim altındayım 4 gündür canım bence git doktora dahada kısalmış olabilir benim 19mm düşmüş kısalık
Evrem13 Nghngokmen bende bu şekilde yormaya çalışıyorumdoktorumda normal dedikten sonra ama işte rahim kısalması diyenler var olabilir mi diyorum doktorun gözünden kaçar mı gibi annelik endişeleri taşıyorum. Cevap için teşekkür ederim
Nghngokmen Evrem13 doktor ikili testte bakmak zorunda canim bakmistir yuksek ihtimalle olsaydi soylerdi
Ckyert Nghngokmen 22+6yim bnde de bir kaç gündür var ayakta kalınca oluyor dinlenince geçiyor , doktorum gebelikte oluyor dedi endişe etmeyin dedi ama sizin durum farklı tbi
Zeynep7777777 Nghngokmen merhaba bende 22. Haftamdayım aynı sıkıntı bende de var siz bu dırumu doktorunuza sordunuzmu
Nghngokmen Zeynep7777777 evet pazartesi gunu gittim bebegin durumuna bakti alttan vajinal muane yapti dikisin gayet iyi duruyor dedi agrin normal deyip magnezyum verdi kendini yormussun yatip dinleniceksin yapacak bisey yok buna dedi canim sende dikisli misin
Zeynep7777777 Nghngokmen ben dikişli değilim ama kısalık başlamış sürekli yatıyorum banada bu ağrı için yapacak biley yok dedi magnezyum verdi
Nghngokmen Zeynep7777777 bende hem kısalık hemde acılma vardi ama kısalık icinde dikis attirmayi oneriyorlar size atmayi tavsiye etmediler mi
nurcakir58 Nghngokmen gece benimde agriyo sola yatiyorum her yerim uyusuyo kasiklarimda kemiklerim agriyo bacaklarim agriuo uyusuyo geceleri zor uyuyorum
Nghngokmen nurcakir58 aynen aynen oyle oluyor ama arastirip bakinca doguma kadar gecmiyormus hatta belli bir sure de dogumdan sonra da cekenler varmis umarim bizde cekmeyiz
Nghngokmen Zeynep7777777 acil serklaj diye bir islem de var direk ameliyata aliyorlar aslinda mm niz kac acaba