Aybukealtintas Nghngokmen hayır baskı dan şüphelendi ama baskıda yoktu bebiş yukarıdaydı hep, o yüzden normal olabilir böyle dedi dogumdan sonra gecti zaten ama dedignz gibi oturup kalkmak yatakta saga sola dönmek çok zor oluyordu agrıdan
Nghngokmen Aybukealtintas insallah benimki de normaldir korkuyorum biraz dikislerden oturu ondan biraz tedirginim. Hayirlisi olsun artik 🤲
Nghngokmen Nazliozr al benden de o kadar sol tarafa yatmak gerekiomus ama sol da rahat edemiyorum sol da biraz uatiyorum sonra saga donerken canim cikiyor
Nghngokmen Nisanbebegi bende de otururken yok aksamlari evet fazla oluyor nedense ben calismiyorum ev hanimiyim zaten annemlerde kaliyorum hamileligimin riskinden dolayi is bile yapmiyorum sirf yatiyorum yurumeye calisiyorum ama yururken de canim cikio resmen
Nghngokmen Evrem13 evet cidden korkuyor insan bende internetten bakinca bünye kendini doguma hazirladigi icin pelviks kemikleri genisliyormus hamilelik olmadihi takdirde pelviks kemikleri hareketsiz bir kemikmis sadece hamilelikde genisliyomus dogum icin kendine yer yapiomus nette oyke yazio ama cat diye bi ses gelio bazen insanin akli cikio
Evrem13 Nghngokmen bende bu şekilde yormaya çalışıyorumdoktorumda normal dedikten sonra ama işte rahim kısalması diyenler var olabilir mi diyorum doktorun gözünden kaçar mı gibi annelik endişeleri taşıyorum. Cevap için teşekkür ederim
Nghngokmen Nazliozr az kalmis cok sukur bana daha 15 hafta var oyle ya da boyle mcbur katlanicaz sag salim saglikli gelsinlerde insallah kokulari unutturur bize herseyi 😍😍😍
Nghngokmen Atlarlayasayan bakalim bana ne diyecek hafta ici arayacagim doktorumu sorucam kontrolume daha cok var
YadeOmer Nghngokmen canım çok geçmiş olsun,ben şuan 30 haftalığım ama 20 ki haftalardan beri bu dediğin ağrıyı çekiyorum. Benim de özellikle sol taraf daha çok ağrıyor snein gibi hatta yatakta dönmek bile istemiyorum ki sırf o kırılıyormuş gibi acıyı yaşamayayım diye. En son 3 gün önce uyku bile uyuyamadım doktorum osteocare başlattı kalsiyum ve magnezyum yani biraz dindirdi sanki doktoruna danış bunj muhakkak, bu arada normalde Kaşık bölgemizdeki kemikler oynar kemik değilmiş ama hamilelikte bağlar Doğuma hazırlık için esnediğinden bu ağrıları çekiyormuşuz. Normal olduğunu bil ve korkup stres yapma diye yazdım Doğuma kadar Allah kolaylık ve sabır versin hepimize inşallah
Nghngokmen YadeOmer aynen aynen oyle kirilma olacakmis gibi geldigi icin bende donmsk istemiyorum cidden bu cok zormus RABBİM baska dert vermesin insallah. Doktorumu arayacagim hafta ici kontrolume cok var daha o zamana gecmez herhalde herkes doguma kadar cekmis bende cekecegime gore en iyisi aramak belki gel der. Cok tesekkur ederim cok rahatlattiniz beni ALLAH sizden razi olsun insallah 😍😍🤲🤲
Gzmanne Nghngokmen bazen azaltir gibi oluyor agri 2gun sonra gene ayni ben alistim artik saga donerken agliyorum resmen
oglumvebenn Nghngokmen geçmiş olsun, aynı durum bende de vardı o haftalarda, sağ tarafımda , 20 li haftaların sonlarına doğru geçti şükür , rahim ağzı yetmezliği gibi bir durumum da yok ama tarif ettiğin ağrı vardı dediğim gibi
Nghngokmen oglumvebenn insallah benimki de gecer ALLAHİN izniyle dayanilicak gibi degil agri valla arada hafiflio ama cogu zaman fazla
oglumvebenn Nghngokmen geçer Canım merak etme, kendini sıcak tutmaya çalış, bir de magnezyum hapına başladıktan sonra geçti benimki, belki doktorun önerir ,çok faydası oluyor, erken Doğumu da önlüyor