Anneoluyorum Zaten beni düşündüren o anda atılımla dikiş değil sonrası 10 gün oturamayan insanlar var o bakımdan ☺
RabiaAvcBelen Anneoluyorum sezeryan sonrası da aylarca kendine gelemeyenler var öyle düşünmeyin siz pozitif düşünün daima🙏🏻 Bi müddet sonra hiç bişey kalmıyo ben dikişlerim atıldıktan 1,5 saat sonra bağdaş kurdum hastane odasında o kadar da korkunç değil 🤗🤗
Maya1903 Bende kısmet olursa normal Doğum dan yanayım ve korkmuyorum gerçi sezaryen den de kormuyorum ameliyattan ama ameliyat sonrası ağrılar ve dikişler ürkütüyor biraz ne yalan söyleyeyim
RabiaAvcBelen Maya1903 Allah sağlık sıhhat versin bi problem olmasın inşallah da herşeyin normali en iyisi bence 🙏🏻 Bi müdahale gerekmedikçe sezeryan olmak bana da doğru gelmiyo 🤷🏻♀️
Anneoluyorum RabiaAvcBelen bi tanıdığımız ne oturabildi ne kalkabildi maşallah sana ☺ Ben de ben olursa olsun elbette normal Doğum istiyorum 🙂
TugbaYildirimYasar Anneoluyorum dikiş atılırken hic his etmiyorsunuzki ben iki dogum yaptım ikisindede hic anlamadım😃
TugbaYildirimYasar Arkadaşlar normal dogumdan bu kadar korkmayın bende iki normal dogum yaptım zaten o sancı başlayınca korku falan kalmıyor 2. Kesi atılınca ve dikiş atılınca inanın hic birsey his etmiyorsunuz bosuna kendinize sıkıntı yapmayın suan 3 hamileyim be gönül rahatlıgıyla normal dogum diyorum
Clover Naz ben normal dogum yapacagım allahın izniyle..ben suan icin korkmuyorum. Bu konuda hic bir video, hikaye, olumlu veya olumsuz deneyimleri red ediyorum. Rabbim bize bu gucu vermis yapariz Allahin izniyle..
FeruzKoca Pnr kendini germe pozıtif düşün canım sürekli aklına getirme enerji gerçekten varfır evrende iyiyi dile iyi olsun o anı acı çekicem değilde artık evladının cinsiyetini bilmiyorum kız diyelim ki kızını kucağına alacaksın ufak bi serüven hooop anneye merhaba bardağın dolu tarafını gör boşu değil ben bir damlada olsa bardak 🥃 herzmn dolu derim inş anlaşılır anlatmak istediğim