Kızlar korkular beyninizi yönetir .. ben ikiz hamileyim inslalah normal doğum düşünüyorum nasip olursa. Çünkü adı üstünde normal doğum daha güzeli olamaz.kendinizi sartlamayin korkuyorum die. Tabi ki olağan üstü durumlar olabilir aksilik çıkar ters giden şeyler olursa sezaryen de şart olur.