GamzeNur tabi ki hissediliyor canım ama müthiş bi acı değil zaten ya anestezi uyguluyorlar o bölgeye yada bi sprey yardımıyla hissizleştiriyolar dikmeden onun acısı flen olmuyo yani öyle.. sonra da zaten ya serum ya da ilaç v.s flen veriyorlar ağrısı acısı duyulmasın diye dinlenirken geçip gidiyo yani dikişlerim atıldıktan 1 saat 1,5 saat sonra flen odamda bağdaş kurup kızımın üstünü değiştirmiştim mesela..