Thesra Yasemin4242 Aminn canım ama dediğim gibi bu gidişle zor bir tanecik belirti bilem yok🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Gurbettebianne Yarenyaman 38+1 haftalığız teyzeleer 👼👶🧚♂️. Allah’ın izni ile 12 şubatta Doğum yapıcam 🙏🙏🙏. Allahım sağ Salim bebeklerimizi kucağımıza Almayı nasip etsin inşallah 🙏💕💕
Mine 37+2 daha tarihimiz belli değil şubat 25 görünüyordu ama nasipse sezeryan tarihi alacağız cuma günü🤗
Sheisamom Mine aynı 25 şubat normalde ❤ Bugün muayenem var bakalım dr umuz ne diyecek hangi gün diye 😊☺
Mine Sheisamom ayyy banada haber verin bende tarih almak için bekliyorum şimdi eski doktoruma gideceğim Doğum için şehir değiştireceğim 😁 meraktan doğurcam🤣
Sheisamom Mine Mine haftaya perşembe inş Doğuma gidiyorum 🙈🙊 dr um 39da alalım dedi çok heyecanlı 😊 Sizden de inş güzel haberler alalım sonra bebişler kucağımızda inşşş🙏😇
EbruTmtrk 37+0 olduk kızımı bekliyorum😍 bizimde bugün kontrolümüz var ama normal doğum gibi gözüküyo ☺
Eses4_ 39+4 çok az bi zaman kaldı ama hiç belirti yok ayrıca çatı muayenemden sonra doktorum normal doğumun zor olucak bebekte kilolu istersen sezeryqn yapalım dedi. Hiç iyi hissetmiyorum kendimi moralim düşük 😔
Yamanyaman Eses4_ bnmde iri canım genetik dedi doktorum normal deniycem bnde allahın izniyle nasip olur inşalllah çok istiyorum normal doğum
Eses4_ Yamanyaman canım bende çok istiyorum normal olmasını ama psikolojik baskı ve bebeğe bişey olur endişesi kaplıyor içimi rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 👶🏻
yokolmuyor Yarenyaman 36+6 olduk bugün kızı bebeğimiz... 28 şubat 40 haftayı beklerse kızımız... bugün kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorumuz 😊