Eses4_ Yamanyaman canım bende çok istiyorum normal olmasını ama psikolojik baskı ve bebeğe bişey olur endişesi kaplıyor içimi rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 👶🏻
Semanurmurat Yasemin4242 amiin insallah canım bakalım vaktinde mi vaktinden once mi gelicekler sabırsızlıkla bekliyoruz😊Allah hepimize sağlıklıca kavuşmayı nasip etsin💕
Semanurmurat Gupse benim de 2 gündür hareketleri eskisi gibi degil normal galiba büyüdükleri ve bas aşağı oldukları icin endiselenmeyin Allah sağlıklıca kavuşmayı nasip etsin hepimize inşallah 😊💕
HilalMengi 39+0 bugun gittim kontrole doktorum gece boyunca 41 haftalık normal 3 doğum yaptırmış. Yani bekleyip görecez dedi.
Sheisamom Mine Mine haftaya perşembe inş Doğuma gidiyorum 🙈🙊 dr um 39da alalım dedi çok heyecanlı 😊 Sizden de inş güzel haberler alalım sonra bebişler kucağımızda inşşş🙏😇
Mine Sheisamom inşallah ayyy bende kısmetse cuma günü gittiğimde sanırım tarih alırım 😍 sağlıkla kucağına al inşallah
Yamanyaman Kızlar bugun randevum vardı doktorum 4 santim açılmam olduğunu söyledi çok iyi dedi bugun yarın doğurursun dedi çatımda müsaitmiş 😂 dua edin lütfen 🙏 39+1
EliniVermiyorHayat Yamanyaman Hadi inşALLAH darısı bizlere🤗özellikle yaptığın bişey varmıydı açılma olması için
Esraabrklu Yamanyaman hurma ne zamnadandir yedin ve 4 cm açıklık oldu ??bende başlayayım mı yani şimdiden o yüzden soruyom ?
Yamanyaman Esraabrklu 36 haftadan beri yiyiorum canım bide çok yürüyüp yokuş👌 çıkıyodum ben merdiven pek kâr etmiyo
feymu14 Kızlar benim de yarın kontrolüm var 39 0 oldum sezeryan olacağım belki yatış verebilir çok heyecanlıyım 😀😍
feymu14 Çünkü ne kadar sıkıntısız bir sezeryan yaşasam da keşke normal olsaydı diye ağladığımı hatırlıyorum oturup kalkarken dikişlerim acıdığında