Elikkk aynı düşünüyorum kilo sağlık demek değildir. 33+4 uz 6 kilo aldim, bebekte normal gidiyor, herşeyden azar azar dengeli şekilde yiyorum tek tip beslenmekte doğru değil. Bebeler neyden ihtiyacı varsa alıyorlar zaten🙋♀️ Birde doğumu zorlastirabilir iri bebek :/