glsmdncr Ertugunannesi benim buzlugumda visne vardi vardi onu kaynatip icmistim. Cok fazla yoktu ama en buyuk tenceremde yapmistim suyunu cok koyup bi bardak seker koymustum. Sekersiz oldu yani. Doktorum cok seker katma demisti. sende oyle yap kendi sekeriyle kaynasin. Elma ayva ne bulursan kaynatip içebilirsin..
sonsuzmasalim Elvn hayır 30 saat sancıdan sonra açilmam ilerlemedi 3cm da kaldı sezeryana alındım mecburi. Doktor ama 4100g tahmin ettiydi kilosunu, ona rağmen normal doğum yapabileceğimi söylediydi
glsmdncr Ben bunu yaparken mesela gunde 1 litre su iciyodum 2 litre komposto bitiriyodum. Veya tam tersi oluyodu. bi hafta dene kilosuna bak cok fazla da yuklenme derim cok kilo almayin dogumun zor olur... bide suan kac kilo bebegin son haftalarda almasi gerekn kiloyu aliyo zaten.
Mayasey Haribo42 haklısınız ama ona bakılırsa köyden gelen peyniri de ne şartla yaptıkları belli değil. Ben köyde görev yaptım bir süre. Kendi yaptıkları peynirden brucella bulaşan kadınlar vardır. O yüzden paketli ürünü tercih ederim peynir konusunda
Haribo42 Mayasey ya tabi oda var köy var köy var demekki:)) bana ananem yapiyo konyada mis😍 once zor alistim damak tadima uymuyodu ama alistim arada tabi krem peynirlerle kacamak yapmiyo degilim😂