Elif7781 Baharyunus burda biri bana nesquik iç demişti ben onu deniyorum muz badem süt yumurta bunlarda vazgecilmezim
Elif7781 Mayasey napyim canm başka türlü sutu midem de almıyor açıkcası günde 2 koca bardak süt içiyorum
Haribo42 Mayasey ya tmm yasaklıyolarda peynir ye diyolar onlar nesquikten beter eğer köyden gelmiş doğal peynir değilse .. bu zamanda bu işler çok karışık.. ekmeklerde bile her nane var artık inanın ..
sonsuzmasalim Baharyunus ben hamileligim boyunca muz, kasar ve yumurta yedim. Oglum 3865g ve 54cm dogdu😊
sonsuzmasalim Baharyunus saglikli olsunlar da kilolari pek mühim degil canim. suan 2 ay ve 10 günlük 6800g oldu😅
Demet34 Baharyunus kesinlikle süt ve süt ürünleri ayran yoğurt derdi ablam hep kendi bol bol yemişti 4 buçuk kilo olmuştu oğluşu bende bol bol yiyorum bakalım bizimki ne kadar olucak 🙈😊