Ozge3747 catlatma iğnesinin saatini daha ayarlamadı, yarın tekrar kontrole çagırdı. Çatlamama iğnesini bugün 15. 00 de baslıcam hergün dedi. Gonal f ve merıonal ilaçlarını da normal hergün uyguladıgım saatte devam edecem.
Normalde ilk kontrolde antepdeki doktorun, bülent hocayı arayıp şu kadar yumurtası var bu kadar büyümüş diye doz ayarlamasını birlikte yapması gereklı değil miydi.