elifatma1234 Allah allah öyle olmaz ki ama sizin süreç biraz tersine işlemiş. Benim tam tersi benim Diyarbakır’daki kendi doktorum Bülent hocayı tanıyordu. Acıbadem zaten eski çalıştığı hastaneymiş, anlaşmaları vardı. Randevularımda falan direk Bülent hocayla ve skreteriyle birebir iletişim kuruyordu. Bize hiç bir iş bırakmadı. Seni bilgilendirmesi lazım bence. Çünkü hastaneler ve doktorlar arasındaki senkronizasyon önemli. Atıyorum sana gün verecek ama Acıbadem’le iletişim kuruyor mu kafasına göre mi veriyor o önemli çünkü Bülent hocanın bazen işi oluyor