elifatma1234 ben sağlıklı beslenmeye dikkat etmiştim, birazcık da propolis tüketmiştim. Çok şükür yumurtalarım 1. Kaliteydi. Eğer az yumurta toplanırsa sakın moralinizi bozmayın önemli olan kalitesi, döllenmesi. Benim 6 yumurta toplanınca çok az gelmişti bana. Ama şükür kaliteleri iyiydi ve ilk denemede tuttu