etugce Ben gögüş ve göbek için vegan Frei öl bebe yağı kullanıyorum krem sürüp son aylarda sütü gelen olmuş lieracda, göbek kalça ve yan bölgeme de lierac :)
Tugba16 etugce kesinlikle feriöl. 3 Ayimdan itibaren günde iki kere kullandım şuan 39+6 yıl bir tane bile çatlağım yok. Kesinlikle tavsiye ederim
FaziletB Ebru4141 tabiki farmasinin aynısefa yağı ve balsamını kullanıyorum cnm hem satış yapıyorum hemde üye olarak her bir ürünü indirimli geliş fiyatından alıyorum
etugce Tugba16 indirimde yakalayınca bir de inanılmaz uyguna geliyor 🙈 içilebilir bile oluşu bana da güven verdi
ilkerbu Tugba16 Merhaba bende kırmızı isilik gibi şeyler çıktı kaşınıyor bu yapdan şüpheleniyorum sizde alerji oldu mu
etugce [bilinmeyen] 37 38. Haftada damla damla süt çıkışı olmuş gögüsten bir kaç kişiden duydum bunu, o yüzden gögüse daha doğal şeyleri sürün diye öneriliyor hep, zeytinyağı veya hindistan cevizi vs.
Yilmazm Hindistan cevizi yağının nemlendirme oranı hiçbiseyde yok önemli olan kuru kalmaması Ben liearac hindistancevizi yağı bebe yağı birde ozon yağını dönüşümlü olarak kullanıyorum. Bakalım asıl doğum sonrası belli oluyor çatlayıp çatlamadığın
Ozisss Cerenyrt lierac phytolastıl gel yaziyo tatlim.catlaklari onlemeye yardimci jel yaziyor altindada disi beyaz 200ML
skrsln ilkerbu bende de bugün öyle oldu son birkaç gün çok bebek yağı kullandım allerji oldu diye düşünüyorum müthiş kaşınıyor
simgebfrl Ga35 yok canım genelde duştan sonra Bebek yağı sürüyorum vücut ıslakken. Lierac akşam sürüyorum bir kere bazı günler Hindistan cevizi yağı ikisini sürmediğimde
Ndd skrsln bende bepanthenın catlak kremını kullanmaya başladım 4.kullanısımdı. Sabah kalktım ısılık olmus gibi kasınıyodu göbeğim. Catlak kremlerı boyle mı yapıyo acaba tek değilmişim
skrsln Ndd bana ya bebek yağı yaptı ya da nst için sürdükleri jel yaptı canım. Dün güzelce temizleyip vazelin sürdüm bugün daha iyi durumda