skrsln Ndd bana ya bebek yağı yaptı ya da nst için sürdükleri jel yaptı canım. Dün güzelce temizleyip vazelin sürdüm bugün daha iyi durumda
Betul1221 [silindi] ben de 35+2 haftalık hamileyim başlarda vazelin kullandım. Sonra saf zeytnyagina geçtim çok şükür çatlağım yok