Busrababuz BurcuuA canım gittim doğuma az kaldığı için böylesin dedi artık her hafta kontrole çağırdı doğuma kadar gidicem artık
BurcuuA Busrababuz benide sık sık çağırdı 24 gidicem bidaha sık sık gidicem. Çok saol canım benim içim rahatladı en azından 😊❤️
Irmakdkm Busrababuz 35+2 haftayım artık evi temizlemeyi bıraktım hemennçarpıntı yapıo nisan ortasındada kadın tutucqm temizlemek için
Irmakdkm Ve gayette uykumu rahat alıyorum bazıları uyunmuyo diyo ama sürekli uyumak yatmak istiyorum benim gibi olan var mı😂 35+2
Busrababuz Irmakdkm bizim derdimiz aşırı uyku 🤣🤣 bazen geceleri uyuyamiyorum ama kızım uykudan uyandırmıyor hiç
Irmakdkm Busrababuz nisan sonu sezaryen olabilir o yüzden sonlara çok bırakamam 24 nisanda 38 oluyorum ne zaman alırsa eğer normal olmazsa
Irmakdkm Busrababuz bende gayet rahat hatta dün 2 ye doğru uyandım sürekli uyumak istiyorum sanırım son günler diye sonra bi daha nöbet tutucam😂😂💙
hunilimom Busrababuz 31 haftaligim sin bi kaç gündür hiç bise yapasim yok ayaklarım ağrıyor gece uyuyamiyorum bacaklarim karincalaniyor nereye koyacağımi bilmiyorum valla nasıl olucak böyle daha da var doğuma
Busrababuz hunilimom yatağa girdiğinde sırt üstü yatıp bacaklarını salla canım o iyi geliyor Ama diğerlerine çözüm yok ben de mide yanmasından yatamıyorum bazen
Busrababuz Irmakdkm benim doğumum mayısta ya ondan öyle planladim canım şuan yapamıyorum i O zaman hiç yapamam 🤣🤣
Eddacan Busrababuz 28 im ve şimdiden isyan ediyorum 30 ları düşünemiyorum😔 dün artık kızıyordum kendime aklı olan niye çocuk yapsınki diyordum
Busrababuz Eddacan oyle dme kuzum o senin bir parcan az kaldi dogdugunda rahatlicaz en azindan karşımızda bize aşkla bakan çocuklarımız olacak
hunilimom Busrababuz bende mide yanmasına soda ile çözüm buldum sade sodayı içiyorum gegirttigi için çok rahatlatmisti beni sende bi dene istersen