Busrababuz Irmakdkm benim doğumum mayısta ya ondan öyle planladim canım şuan yapamıyorum i O zaman hiç yapamam 🤣🤣
Busrababuz Eddacan oyle dme kuzum o senin bir parcan az kaldi dogdugunda rahatlicaz en azindan karşımızda bize aşkla bakan çocuklarımız olacak
hunilimom Busrababuz bende mide yanmasına soda ile çözüm buldum sade sodayı içiyorum gegirttigi için çok rahatlatmisti beni sende bi dene istersen