Hopymomzehra plasentam rahmin on duvarinda ve 2 3 gundur gobek deligimde agri var normal gecer sandim ama gecmiyor az önce konu ile ilgili post açmıştım zaten ama kimsenin başına gelmemiş galiba bende yarin doktorumla gorusecegim insallah normal bir durumdur 😔