Mrvplt canım benimde ağustos 14 görünüyor ben ince delikli hastane çıkışı aldım bir iki yeni doğan uzun kollu aldım 3-6 da hep kışlık aldım çünkü ağustos eylül sıcak olacak ama uzun kolluda al mutlaka çünkü akşamları serin olur 😬 çok bildiğimden değil ama ben öyle düşündüm ve aldım birkaç parça