Hopymomzehra Sifauzun_2 benimde ilk eşim yurtdışında ama işte kaynanmda kalıyorum bende bu yüzden esin yanında olması daha iyi ya nolursa olsun
Sifauzun_2 Hopymomzehra kız az çok kaderimiz aynı bende kaynanamda kalıyorum düşük riskim var diye yatmaktan obez olacaö yaa sen ne alemdesin
Hopymomzehra Tazeannevebebegi prenseste var aramızda ne güzel sen kenarda kal benim oğluma alayım seni yoksa burdaki erkek bebeklerin hepsi evde kalacak en son 😂
Tazeannevebebegi Hopymomzehra güldürdün beni gece gece 😂😂😂benim kuzumm pek nazlı Fatma Betül üm inşaallah doğmakta da pek nazlı olmaz 😂😂
Hopymomzehra Yasemincifci oda güzel bari yaz sıcağında kavrulmayacaksin bizim gibi tam o sıcakta hop çıkar 😊😍
Hopymomzehra Mervednr bisey sorucam ya ultarsyon fotografinda kese yuvarlaksa kiz fasulye gibiyse erkek diyorlar sence öyle mi seninki çünkü ben erkek ama 9 haftalik fotoğrafı tam yuvarlak gibi bu teoriye inaniyomusun
Mervednr Hopymomzehra valla canım kese baştan beri resmen fasulye gibiydi bütün belirtiler kız gibiydi doktor erkek deyince şaşırdım ama çevremdeki herkes eşimde dahil erkek olacak öyle hissediyorum dedi
Hopymomzehra Tazeannevebebegi 😂😂😂inşallah canım benim prenses o ya bak sana burda bi sürü prens var kapmasi lazım birinin 😂😂😂😂
Mervednr Hopymomzehra ya normalde hisleriö kuvvetlidir ama bebeğimi hissedemedim. Sanırım erkek ya da kız demek istemedim yani tahmin yapamıyorum. Hep bi kızım olsun istemiştim böyle süslü püslü giydireyim falan şimdi oğluşum olacak rabbim sağlık versin de gerisi hiç önemli değil 🤗 bakalım haftaya randevumuz var belki orda netleşir de bende şu kargaşadan kurtulurum
Efsuni Hopymomzehra plasentam rahmin on duvarinda ve 2 3 gundur gobek deligimde agri var normal gecer sandim ama gecmiyor az önce konu ile ilgili post açmıştım zaten ama kimsenin başına gelmemiş galiba bende yarin doktorumla gorusecegim insallah normal bir durumdur 😔
Hopymomzehra Mervednr 😂ya valla zor öylede oğlummu diye sevsen kizimmi olmuyor 😄allah gönlumuzdeen geçeni nasip etsin😙😍 bana sana hepimize inşallah en başta sağlıklı olsunlar sonra gerisi gelir 😍😘🙏🙏🙏
Elifsaadet Hopymomzehra merhaba 20+6 yım bende, alışverişe başladınız mı, ben almak istiyorum ne alacağımı nerden alacağımı bilmiyorum, e bebekte özdilekte felan bebek kıyafetleri çok pahalı geldi bana, küçücük zıbınlar 40 ₺ normal mi
Hopymomzehra Elifsaadet cok begendiginin fiyatiba bakma derim ama bebek hizli büyüyor indirim kampanyalarını takip et derim burda var sürekli gir bak bulunduğun yerde çarşıya falan çık hani sor fiyatları öyle al bence canım ben az az almaya başladım