Btl41 evet zaten o şikayetle gitmiştim.aşırı idrara neden oluyodu ve çatı ağrısı oluyodu özellikle uzun süre oturduktan sonra ayağa kalktığımda.baskı yapıyormuş döndükten sonra geçti o ağrılar ama zaman zaman yine olacakmış bebek büyüdükçe çatıda genişliyormuş.