merdumgiriz9 bende almanyada yaşıyorum aynı sizin dediginiz gibi alttan muayen oluyordum bunu Türkiye dekiler duyunca aaaa uyyy öyle şey mi olur vs gibi şeyler söyleseler bile ben en doğrusu bu olduğunu düşünüyorum çünkü sadece ultrasonla göremeyeceği şeyler olabiliyor. Benim son 24 gün kaldı Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize inşallah. Bebeğim 19. Haftada baş aşaya döndü ve halen daha öyle ve 1 hafta önce ki muayene de 2-3 cm açılma olmuş heran doğuma gidebilirim 😉. Başı dönmesi çok daha iyi korkulacak hiç bişey yok. Gönlünüzü rahat tutun ve doktorunuza güvenin herzaman. Benim görüşüm de böyle :)