Ezgisu şimdi şöyle oluyor Almanya’da yasıyorum, burda hamileliğin en basından yaklaşık 4. Ay a kadar sadece alt muayene yapıyolar (benim oturduğum eyalette) sonra karından bakmaya başlıyorlar ama aynı zamanda alttan el ile muayene de ediyorlar. İki hafta evvel hersey normaldi doktor hiç bi sorun yok dedi. Kendisi cok tecrübeli bi doktor 30 yılı aşkın bu işi yapıyor o yüzden güveniyorum canım ama kendiside hemen alttan el ile muayene edince bebeğin cok baskı yaptığını söyledi ve alt muayeneye aldı ve ultrasonda bebeğin çıkmaya cok yaklaştığını söyledi😔 oraya bişry taktı Türkçede adı ne bilmiyorum bebeğim gelmesini önlüyormuş, sadece yatıcaksın hiç bişey yapmak yok dedi ve simdi farkediyorum bazen o hissettiğim seyler cidden bebeğin baskısıymıs 😔 ittiriyo gibi oluyo, hala daha oluyo ama sürekli uzanıyorum bide 28 haftadan itibaren benimki baş aşağıda o zamandan beri dönmedi yani. Öyle kalır yeri daralıyor dedi doktorum cok nadir dönüp tekrar bas asagı dönen oluyor diyo genelde böyle kalıyorlar diyo