semrakarahan Btl41 yok canim benimkide hep bas asagi duruyor yaramazlar 😀 29+4 haftaligiz cogu zman gittgmde diyor bas asagi die
mrstug Btl41 canım Benimde 27. Haftam bası asagıda dün gittim doktora normal dedi ama bugün ağrıdan ağlayacaktım genital bölgeme inanılmaz baskı yapıyor doktor normal dedi
semrakarahan Btl41 bende korkuyordm bide erken dogum riskim var doktor döner dedi ama bakalm bide bas asagi olunca cok baski yapiyor asagima cok sık idrara cikiyorm sizdede oluyormu
Btl41 semrakarahan benim ağrı felaket bugün gittim doktora dayanamadım bisey yapamadılar erken doğum riskim yok şükür benim ama ağrı çok
OzgunEngin aynı ben kızlar 27+2deyiz hatta 1 hafta önce dedi doktor 2 3 hafta evvel aşağıya rahme gömmüş başı dedi ama sağlıklı dedi benimde bacağımı hafif açamıyorum bile hemen hissediyorum ağrı oluyor 😳
Kahramanlar Ya kızlar ben bilmiyorum bebeğin başını poposunı yerini ama makat ağrısı hissediyorum makatta baskı var sanki sabahtan beri de karın ağrım korktum bende yarın dr gidecrm dua edin şu mübarek günde
Pinar10 Kahramanlar amin allahım hepimize acil şifa versin. Vaktinde saglikla bebeklerimizi kucağımıza almamızı nasip etsin 🙏
Pinar10 semrakarahan sizin kaç haftalık döner insallah bana ilaç ve istirahat verdi size ne dedi doktor
OzgunEngin Btl41 valla benimde bugün randevum var bi gittiğimde sorucam bakalim normal mi vajinada baskı ağrı bakalim ne dicek 😳