Ne çok karşıyakadan varda bende karşıyakadan kızlar bende au hastanesine gidiyorum melek hanımla başladım 20 haftalıkken o ayrıldı oyaya yönlendirdi oyaya gittim ama bana çok soguk geldi hemen şebnem hanımada gittim o daha sıcak sevecen onla devam edicem nasipse şimdi 23 haftalıgız 🙏