Oykuomur ben hem tınaztepeye gidiyorum hemde tedaviyle hamile kaldım tepecikte tedavi oldum orda devam ettim iki doktora birden ama doktordan doktora çok fark ediyo tepecikteki doktora daha çok güveniyorum 😂 iki kere tınaztepede aşılama yaptırdım iki yıla yakın ilaçla tedavi oldum sonra tepeciğe gitmeye başladım infertiliteye orda 4 ayın sonunda üçüncü aşılamamda hamile kaldım o yüzden herelde ordaki doktora daha çok güvendim 😊