Su hastanesi Oya hanıma gidenler bence bırakın🙈 ben hamileliğim riskli olduğu için hem sada hastanesine hem tepeciğe gidiyordum oraya gitmek zor geldiği için başka özel denemek istedim ve su hastanesi Oya hanıma gittim ilk gidişim normal rutin yaptı ikinci gidişim de tuhaf tuhaf mimikler çocuk da haraket kısıtlılığı bar ense kalınlığı var falan dedi nasıl yani dedik dowwm sendromlu olabilir dedi ama yüzünü görseniz ecel terleri döktüm hemen tepecikten randevu aldım ve sada hastanesindeki doktoru aradım gittik muayene etti ikili taramayı yaptı herşey çok yolundaydı ama tepeciğe gidene kadar rahat edemedim sonra oradada muayene oldum herşey çok yolunda dedi doktorun dediğini söyledim saçmalamış dedi. Kuzenim orada çalışıyor geçenler de beni aradı ve iyiki Oya hanımı bıraktığımı söyledi doğumda çocuğu almış ve kadına plasentayı alamam ben başka hastaneye sevk ediyorum demiş hastane karışmış o gün