Minigiminannesi feyzaa34 napalim bitanem hep teseliiii hep teseliii sonrada uyku uyku diye zirlicam biliyorum😂😂😂
melegiminannesi feyzaa34 aaaaa sende benim gibi üzüm aşermişsin ve ben hala yiyemedim 🤣🤣🤣 cinsiyetiniz nedir acaba bana kız dediler seninkide kızmı merak ettim 😀😀😀
feyzaa34 melegiminannesi benimkide kız kuzum☺☺☺ ben baya yedim üzüm 9 haftaliktan beri haftada 2 kg yiyorum 😅😅😅
feyzaa34 Aspenya44 inşallah canım benim allah razı olsun senin var mı bebiş kaç haftalik cinsiyet???☺☺
feyzaa34 Sevcanesme tekirdağ çorluda yaşıyorum ama istanbulluyum aslen hatta şuan istanbuldayim😅 ümraniye oturuyor annem burdada çok var üzüm corludada var kuzum ☺☺
melegiminannesi feyzaa34 nerden buluyosun kuzum ya ben bulamıyorum halbuki merkexi yerdeyim istanbul çekmeköy ama bulamadm bennn 🤣 aaaa kız demek he acaba üzümle bi alakası varmı 😀 annem bana hamileykende üzüm aşermiş hatta kasığımda lekesi bile var 😀
GulsahMulayim feyzaa34 erkek dedi doktorum. Eşime birdahaki randevuda pipisinin resmini vercem sana falan dedi ☺️ Ama hiç hamilelik belirtisi yaşamadım, hala daha yaşamıyorum. Ultrasonda bebeği görmesem kendim bile inanmayacağım, içimde bir bebek olduğunu 🙈
feyzaa34 GulsahMulayim ay maşallah maşallah ne güzel 🤗 yaşama zaten kuzum bazen afedersin izdirap gibi oluyor ya bende çok şükür baş ağrısı var sadece
melegiminannesi Aspenya44 valla alakası varmo bilmiyorum ama icime öylr doğdu 😀 sarı üzüm mü aşeriyorsun hani böyle büyük çekirdekli olan ben ondan aşeriyorum 😀😀
GulsahMulayim feyzaa34 Allah’a şükür 🙏 sende yine iyiymişsin canım ya. Sadece baş ağrısı yine de iyi değil ama çok çok kötülerde var onları gördükçe ben korkuyordum hamilelik geçirmekten. Parol içebilirsin dayanılmaz hal aldığında ama zorlama kendini canım benim.
feyzaa34 Melek09 geçen hafta öğrendim kuzum doktorum baya bacak arasına baktı afedersin vajina görüyorum pipi vs diğerleri yok dedi😅😅 tabi belli olmaz çok cinsiyet değişen var detayliyi beklicez☺☺☺
Melek09 feyzaa34 ben doktora gittiğimde 13 haftamın içinde olucam öğrenebilir miyim acaba bacaklarını açarsa 😊
feyzaa34 GulsahMulayim tamam kuzum zorlamam kendimi parol içiyorum kırıyorum ortadan ikiye yarısını içiyorum çok iyi geliyor☺☺