Glsmoztrk Mervezngn az kaldı biraz daha sabredelimmm sonra tuza bandırır bandırır yeriz yine ağzım sulandı 😂😂
Minigiminannesi feyzaa34 yaa benim mide bulantisi gecdi gibi saniyorum 9+6 haftaligiz karnimiz baya buyudu yani bakinca hamile oldugumuz anlasiliyo cokta buyuk degil iste 3 ayliktan birazcik buyuk gibi canki oda 2 ci hamilelik diye 1 ciden kalma karnim bile ortaya cikti😂 ayak kasilmaladii ya sis gibii hep yorgunluk ama cok mutluluuukk ekim annesiyim bende ekim ne zaman gelir yaaaa
Mervezngn Glsmoztrk ayyy bende hep tuza Bandırma hayalleri kuruyorum erik cıksın sabah akşam yicem diye and ictim😂😂
[silindi] Glsmoztrk hadi ya burayada bu hafta yeni geldi yoktu daha önce inşallah bu hafta orayada gelir 🤗
Sevcanesme feyzaa34 aynen canım erik daha gelmedi buralara çağla var çağladanda yedim ama tiksindim 13+5 Eylül’ün sonuna geliyor doğumum canım üzüm istiyorsa canın İstanbul’da felan var ordan sipariş edebilirsin yada İstanbul’da yaşıyorsan
feyzaa34 Sevcanesme tekirdağ çorluda yaşıyorum ama istanbulluyum aslen hatta şuan istanbuldayim😅 ümraniye oturuyor annem burdada çok var üzüm corludada var kuzum ☺☺
GulsahMulayim feyzaa34 14 haftalık oldum. Hiç aşerme yaşamadım. Canım extra hiçbirsey istemedi, halbuki öyle olur diye hayal ediyordum. Birtek ööö bile demedim mide konusunda çok şükür 🙏 14 haftada 4 kilo verdim kendim de toplu olduğum İçin dikkat ediyorum. 12 haftalıkken cinsiyetini de gösterdi bebişim 🤗 şimdi Eylül ayını iple çekiyoruz bakalım.
smls19 GulsahMulayim Kız sus kendine nazar değdircen Maşallah 🧿 diyelim de 😂😂 bende senin gibi dedim dedim şimdi ööğğ diye geziyorum ortalıkta 😂😂😂
GulsahMulayim feyzaa34 erkek dedi doktorum. Eşime birdahaki randevuda pipisinin resmini vercem sana falan dedi ☺️ Ama hiç hamilelik belirtisi yaşamadım, hala daha yaşamıyorum. Ultrasonda bebeği görmesem kendim bile inanmayacağım, içimde bir bebek olduğunu 🙈
Minigiminannesi feyzaa34 napalim bitanem hep teseliiii hep teseliii sonrada uyku uyku diye zirlicam biliyorum😂😂😂