Reparista misslkvc sanki yıllardır hamileyim ama cinsiyet öğrenme evresine bi türlü geçemiyoruz gibi ☺️
Nurpamuk Kızlar bugün 13+2 tim ikili tarama testine gireceğim devlette bakalım cinsiyet ile ilgili bir şey söyleyecekmi
Fatiheren_61 Silver sağlıklı bi şekılde kucağımıza almayı nasip etsin rabbim . ilk gebelik mi senin .benim 2. İlk erkekti onu düşününce erkek olsun diyorum fakat kız çocuklarını çok seviyorum. benim tarafımda 1tane kız var eşimin tarafında hiç yok kıza karşı bi özlem var 😊
Silver Fatiheren_61 İlk gebelik canım.Bizim tarafta ilk torun olacak eşimin tarafında eltimin ikiz oğlanları var.Ama işte kız olmasını bizde çok istemişiz.Ben eşime dedim cinsiyet öğrenene kadar hiç bir şekilde kendimizi kız yada erkek olsuna odaklamayalim ama ikimizde içten içe istemişiz. Birazda etraf etkilemiş sanırım bizimkiler kız evlatlarını çok sever.Bende tek kız olunca bir özlem bendede var.Rabbim gönlümüze göre versin canım benim.Belki değişir belki değişmez ne gelirse güzel mevlamdan artık.Sağlıklı olsunda evlat sonuçta.Ama oğlun varsa senin birde kızın olsun inşallah.❤
Fatiheren_61 Kubra9595 hiç duymadım öyle bişey Allah herkesin gönlüne göre versin 🙏🏻🙏🏻 oğlum kardeşini görmeye geldiğinde orda bişey yok arı kovanı orası demişti 😂
Betuel11 misslkvc çok şükür evet beklemek insanı yıpratıyor 🙂 test sonucunun temiz olduğunu öğrenince kesin sonuçlar olmasa dahi insana müthiş bir rahatlama geliyor 😊 hamd olsun Rabbime inşaallah sağlıklı bir şekilde alırız kucağımıza yavrularımızı
Birebir Melike35 13 haftalığım şuan haftaya çarşamba öğrenecem inşallah ama kız gibi hissediyorum çok heyecanlıyım yaa.
Melike35 Birebir bende kız gibi hissediyorum 2 oğlum var Hatta rüyamda ebe erkek bebek getiriyor Yanlış bu benim bebeğim değil diyip almıyorum kız doğurdum ben diyorum 🙈
Nurpamuk Kızlar tarama testine girdim %70 erkek dedi ense kalınlığı 1.88 çıktı bir oğlum var kız istiyorduk belki değişir diye Umut ediyorum 16 Nisan da kontrolüm var sanırım netleşir o zamana
cevrik İkili test yaptırmadım bulantılar aç kalırsam yola çıkarsak oluyor malesef kesilmedi 😕 Önümüzdeki hafta kontrole gideceğim bakalım cinsiyeti belli olacak mı ☺️ Birde sürekli uyku hali var kızlar sizde de oluyor mu?
DeryaKuzusu cevrik önceden yatakta en az 1 saat dönerdim telle uğraşır uykumu zorla getirirdim şimdi uzandığım yerde uyuya kalıyorum 😆 hiç halim yok ne yemek yapmaya ne ortalık toplamaya. Allah tan baş dönmem bulantım yok şükür. İnşallah sizin de geçer hemen.