Melike35 Merhabalaar biz 12+5te kız eğilimli diye öğrendik. Bir dahakkontrolde netleşir nisan sonu gideceğiz.
Şuan 13+5 olduk. Başından beri bulantım kusmam olmadı sadece su çok içemiyorum içsemde içmesemde boğazımda hep bir kuruluk hissi yaşayan var mı ekim annelerii?