Melike35 Birebir bende kız gibi hissediyorum 2 oğlum var Hatta rüyamda ebe erkek bebek getiriyor Yanlış bu benim bebeğim değil diyip almıyorum kız doğurdum ben diyorum 🙈
Fatiheren_61 Melike35 az önce bi başlık gördüm cinsiyet tahmini diye .okuyup deneyen var mı 😊 bayanın Doğum yılına 3 erkeğin Doğum yılına 4ekliyormuşsun.... pek anlamadım olayı 🤦🏽♀️🤔😊
Melike35 Fatiheren_61 ya ben onu eskiden biliyordum iki oğlumda da doğru çıkmıştı ama kaç sayıldığını unutmuşum şimdi sayayım bakim Nerde yazıyordu ?
Fatiheren_61 Merde gördüm tam hatırlamıyorum şimdi 😂 senin doğduğun yıla 3ekleyip eşinin Doğum yılına 4 ekleyip bu zamana kadar geliyorsun.en son kiminle yenilenmişse o oluyormuş anladığım kadarıyla 😂
Ayisigi1 Bende 11+6 haftalık hamileyim persembe ye randevu aldım bakalım hayırlısı inşallah cinsiyeti söyler doktor :)
SukranPrm112 Reparista 12 haftalık Ken gittim %60 erkek dedi 15 hafta oldu yine gidecem bakalım ne diyecek