DemetDigesu canım iyi güzel diyorsun da epeydır görüyorum senin bu yorumunu. Fakat herkes yaptıramaz işte. 3000 TL diyorsun okey bebeğimiz için değer fakat tedavi odaklı değil de eğer gebeliği sonlandıracaksak kötü bir sonuçta o zaman bize kesin sonuç veriyor nifty. Yoksa cinsiyetini ha şimdi öğrenmişiz ha 4 hafta sonra. Kenara koyar bebeğimin bir ihtiyacını karşılarım. Tabi bu benim şahsi fikrim. Sana da saygı duyarım. 🙋♀️