Canderinsumeltem Kbrasuer yaptın mı sen kuzum hangi duaları okudun nasıl yaptn anlatrmsn bende yapacam sancı helince
Ensp Kbrasuer gözünüz aydın canım darısı bize inş😊 nasıl geçti normal mı oldu. Otu suya koymuş muydun sen.?
Kbrasuer Ensp normal dogum oldu canım otu suya koydum 10 dk beklettim 4 yudum içtim kıbleye döndüm dilegimi tuttum oda tuttu
Ensp Sky bekleyelim bakalım ne zaman gelcekler😂 yarın kontrolüm var doktor sabah erken gel belki Doğumu başlatırız demişti Salı günü bu gece bende suya koyucam otu inş sabaha kadar etki gösterir🙏😌
Canderinsumeltem Sky bende cok skldm kuzum beklemekten ☺️ Eşim her aradiginda daha bi belirti yok mu diyo 😂 oda skldı yazık
Ensp Kbrasuer bende koydum suya duaları okudum 2 saat olcak ama her hangi bişey yok. Senin ne kadar zaman sonda Doğumun oldu. Sancın başladı
Kbrasuer Sky 2 cm açıklın varda nie bekletiyolar benim o. Otu içtim gece 4 basladı 6 gibi hastaneye gttimde 2 cm sunı sancıyla dogum yaptım 1 de ama çok zordu ödem olusmus bende yürüyüş yapmamıstım kızlar bol bol yürüyün tavsiye
Tugceblcn Sky evet 10 saat sancının sonunda açılmam olmayınca sezeryana alındım şimdi mışıl mışıl uyuyo güzel kızım 😊
Sky Selvis ya 3700 dü en son ne kadar doğru bilemiyorum tabiki 2 haftadır da kilosuna bakmıyor bende sormuyorum açıkcası 🤷♀️
Selvis Sky benim ultrasonla uyumlu doğdu canım 40. Haftada. Artı eksi 200 gr olabilir demişti doktorum ama tam tutturmuş
Kbrasuer Canderinsumeltem o otu için dogurursunuz valla cok için sancınız gelincede için açılma baya yapıyo