Muhammedamine Sky 40+1 i görünce sinirlerim tepeme çıkıyor 😁 ben tamm da 40+1 de doğum yaptım darısı başınıza artık
Sky Muhammedamine aminn amin ama geç kaldın ya dua için tüh 😂 40 + 3 hala doğuramadım ne yapıcam ben ya 😂🤷♀️
Ensp Kızlar bende bugun kontrole gittim 40 haftalığız nst de sancı çıkmadı ilk defa alttan muane oldum açıklıkta Yoktu. bugün Altan muane olduktan sonra 5 10 dk da bir belden kasıktan sancı vuruyor adet sancısı gibi. Başına gelen var mı çatı muanesinden sonra bu sıklıkta sancı normal mı .? Dayanılmıcak gibi değil ama 3 5 10 dk de bir vuruyor
Ensp AkelebekB lekelenme olmadı ama ağrı halen devam ediyor yarına da böyle giderse inş Meryem ana otunu suya koyucam 😌
Tugceblcn Sky evet 10 saat sancının sonunda açılmam olmayınca sezeryana alındım şimdi mışıl mışıl uyuyo güzel kızım 😊
Kbrasuer Sky ama aklınız varsa meryem suresini okuyun o meryem otunu baya için 2 cm açılma vardı keske daha fazla içseydim
AkelebekB Sky Sky 04.04 perş günü sezeryan oldum, hiç açılmam yoktu zor dedi doktor güvendim bende ama zor yani sezeryan bence. Bebeğimle aşk yaşıyorum şuan
Kbrasuer Canderinsumeltem o otu için dogurursunuz valla cok için sancınız gelincede için açılma baya yapıyo
Ensp Kbrasuer gözünüz aydın canım darısı bize inş😊 nasıl geçti normal mı oldu. Otu suya koymuş muydun sen.?
Canderinsumeltem Kbrasuer yaptın mı sen kuzum hangi duaları okudun nasıl yaptn anlatrmsn bende yapacam sancı helince