Kbrasuer Sky 2 cm açıklın varda nie bekletiyolar benim o. Otu içtim gece 4 basladı 6 gibi hastaneye gttimde 2 cm sunı sancıyla dogum yaptım 1 de ama çok zordu ödem olusmus bende yürüyüş yapmamıstım kızlar bol bol yürüyün tavsiye
Ensp Kbrasuer okudum canım meryem suresi felak nas ınşirak netten bi kaç Doğum duası falan buldum okudum ama halen her hangi bir sey yok. Sancı adına ama sanki karnım birden aşagı düştü gibi nefes alış verişlerim falan değişti
Canderinsumeltem Ensp normalde sancı gelince diolar ama bende mi koysam kı bi etki ederse yaz canım bizede
Elifbekir Canderinsumeltem ya canm.napsak çok kararsiz kaldım normalde sancin olunca konuluyor biliyom napcam blmyom
Ensp Canderinsumeltem herkes öyle diyor canım ama burda çoğu posta her hangi sancı falan olmadan koyup açılma başlayıp Doğuma giren olmuş bende artıl dayanamayınca koyım dedim ama her hangi bşr sancı yok belki açılma başlamıştır diye umudum var bakalım 😊 tabi haber veririm
Ensp Elifelif49 valla bilemedim canım Sen bilirsin😌 ben koydum ot açıldı ama bende her hangi bişey yok 11 gibi gidip aradan muane olcam açılma varsa işe yaradı demektir.
Ecesrtozsk Sky 39+4 olduk ama gelen giden gelmeye dair belirti veren bir hal hareket dahi yok 🙈 3280 oldu kılomuz doktor teyzemiz 41i görürüz diyor cumartesi çatı kontrol var sonra artık 2günde bir izlicez görücez dedi
Ensp Sky çok kolay bir Doğum olur inş cnm🙏 Sümmes sebile yesserah okuyabilirsen bunu oku sancın geldikçe
Elifbekir Canderinsumeltem görümceme. Sordum.oda diyor doguma giderken yapılır dedi çok kararsız. Kaldim
Canderinsumeltem Elifbekir bende öyle biliyorum canım sancı gelnce koyuluo Allahın izniyle açılmayı saglıo diye biliorum
Selvis Sky benim ultrasonla uyumlu doğdu canım 40. Haftada. Artı eksi 200 gr olabilir demişti doktorum ama tam tutturmuş
Elifbekir Canderinsumeltem aynen oda ole.dedi bana sancin olunca haber ver ben koycam ama sen bilirsin dedi bnde vazgeçtim pazartesi zaten doktora gitcem baklm erkenden koymayalım ne olur ne olmaz
Elifelif49 Canderinsumeltem Elifbekir bende siya koydum sabah doktora gittim 2 cm ye yakın açıklık var dedi yumuşama da var dedi onun etkisi olduğunu düşünüyorum
Elifbekir Canderinsumeltem meryem ana otunu kullandinmı sancı gelince mi yaptın onceden mi bilgi ver canm bnada ay merak ettim