EsmaK Seymagrgn Benim de ilk canım ama korktum biraz erken gibi geldi artık bu ay içinde tamamlıcam inşallah☺️
Seymagrgn EsmaK tamamlarsın daha vakitte var zaten 💙 Rabbim hepımıze hayırlı doğumlar nasıp etsin insallah🥰
BMA Beyza12345 buara biraz acılı 😮29+1 haftaligiz ogluşum kaburgalarima falan vuruyor göğüs kafasime falan kemiklerimi acitiyor🤔annesini sevmiyor😁😁😂tabiki saka sağlıklı olsunlarda çekerim onun icin hertürlü acıyı cinsiyetiniz nedir
BMA Mamiii20 benimde 29+1 17 haziran gibi duruyo ama sezeryan olucam insaAllah bayrama denk gelmez canim seninde benimde
BMA Mamiii20 him bi hastalik veya bilinmesi gereken bisi yoksa sıkıntı olmz canim benim bana bakan dr yaomasi lazim oyuzden sezeryan tarihi bellicolsun ki omu yapcak yoksa baskasimi netlessin artik 75 gun kaldi
SuAte kuzusunun_annesi ben de 31 haftalık oldum dünden beri alt karn tarfnda ağrım var ama adet ağrısı gibi değil, doktora gittin mi canm normalmiymiş?
kuzusunun_annesi SuAte yok daha Dr kontrolüme var eşimin maaş almasını bekliom gitmek için ama kız kardeşim yeni doğum yaptı normal dio bu aylarda
BMA Beyza12345 aynen canim ozellikle sag tarafim bazen agri giriyor okadar vuruyoki 🤗😍ama olsun onun icin deger
Annecimm33 Bende 30+5 teyim kızlar korku ve heyecan bir arada göğüs kafesim sırtım ve kasıklarım ağrıyor😊