AlininAysesii tugcesakir33 İyiyim canım, yarın kontrolüm var, bugün kan falan verdim. Kasılmaların haricinde pek bi şikayetim yok. Sen nasılsın 💕💕
2cocuk2kopek Beyza12345 cocuk sanki karnin saginda ve ya solunda toplaniyor gibi oluyor orasi sertlesiyor . O kasilma oluyormus. Simdi kontrolden geldim sancilarim yine 100 un ustunde cikti 😔. Insallah biraz daha durabilir😑
SeherEr Beyza12345 28+1 bakalim benim oglusum bana ne zaman gelmeyi dusunuyor doktorumuzda net degil daha dogum tercihi konusunda beklemeye devam yani.
Betul2009 2cocuk2kopek abuuu ya benimde karnımda kasılma çok oluyor dünden beride ara ara belimde ağrı oluyor ondan sordum bende korkuyorum erken olur falan die e şuan yatıyormusun
2cocuk2kopek Betul2009 Hastanede degilim cunku rahimde falan acilma yok evde yatiyorum canim yine sanci olursa falan cagirdi ama hissetmiyorum 😔 kasilmalarim sıklasınca gidiyorum
dmngrkm Oguzkagan65 ben de 30+1 im dün seçimde görevliydim ben de. Nasıl kötüydüm geldiğimde nasıl 😞😞😞
Oguzkagan65 dmngrkm çok iyi anlıyorum seni bende adliyede o kadar sıra vardı ki iki saat dışarıdaki kuyrukta bekledim hava da esiyordu soğuktan gaz sancısı oldu sırada kıvranmaya başladım
Seymagrgn EsmaK benim en büyük avantajım toptancıdan almam oldu🤗 ha birde bez vs hıcbırsey almadım. İlk cocugumua heralde oyüzden cogu seyını hallettım cok heves var🥰
EsmaK Seymagrgn Benim de ilk canım ama korktum biraz erken gibi geldi artık bu ay içinde tamamlıcam inşallah☺️