Yurdanur Beyza12345 28+4 olduk bizde çok şükür iyi gidiyo 😊 arada hafif ağrılarım oluyo ama şükür olcak o kadarda
Ozderr Bizde 28 haftalığız aslan parçamla ☺️ Ama cok kötü sol kaburga agrım var geceleri yatırmıyordu artık gündüz de basladı bu ağrı 🥴 var mı aynısını yaşayan
Seymagrgn Beyza12345 28+1 ayakta uzun süre duramıyorum yatarken bıle saga sola zor donuyorum kasıklarımda inanılmaz sancı var 😥
Beyza12345 Selviliker allah yardımcımız olsun hanımlar rabbim hepimize kolay Doğum nasip taşın insllah sağ sağlık kucaklarımıza alırız Hazırlıklar ne alemde benim çocuğun eşyaları bitti benim kaldı sadece lohusa seti çamaşır felan
Aytana 27+6 yız bizde prensesimle 🌸 hazırlıklara başladınız mı neler yapıyosunuz ? ben bi kaç parça giyecek aldım sadece onlarda hoşuma gidenler yani . Hastane çantası vs içün henüz erken diye düşünüyorum 🤔
BirsenT Beyza12345 benim çok şükür güzel geçiyor hamileliğimin başından beri 29+0 olduk Haziran annesiyim bende kızım olucak adı da Nisa Arya☺️
xwoman 27 arti 1 iz bizde ogullarimla. Bu aralar mide yanması mide agrisi cok canimi yakiyor. Napicam bilmiyorum gecmedi bir türlü
Senaali 27+2 yiz henüz alışveriş yapmadık. Suyumuzda azalma var sadece şükür başka sıkıntımız yok. Tabi bacak ve kasık ağrıları da saymazsak 😄😘😍rabbim hepimizi tek avazda sağlıkla kavuştursun😘
AlininAysesii tugcesakir33 İyiyim canım, yarın kontrolüm var, bugün kan falan verdim. Kasılmaların haricinde pek bi şikayetim yok. Sen nasılsın 💕💕
Motherscup kuzusunun_annesi bende aynı durumdayım ya simdiye kadar herşey güllük gülistanlıktı ya ben bi tane daha pesinden yaparim diyordum ki agrilarim baslayana kadar 😂Rahimime baskíyapıyor ara sıra kasılmalarım var burnum tıkalı nefes alamiyorum birde göğsümden süt geldi nedendir bilmiyorum cumaya doktorda randevum var ne durumdayim bilmiyorum erken dogum riskinden korkuyorum ama psikolojik galiba☺
kuzusunun_annesi Motherscup ay o erken doğum riskinden bende korkuom sanki açılma varmış gibi geliyor bana 😂 gogusten süt gelme olayını bazılarının bu zamanlarda gogusten geliyormus
pinarsu Beyza12345 Ne iyi nede kötü gidiyor canım 🙄Ağırlaştım iyice nefes alamıyorum ve gece asla uyyamıyorum ve 28 haftalığım 🤦♀️Allahım yardımcımız olsun Rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasıp etsin yeterki🙏🙏🙏❤️❤️❤️
2cocuk2kopek Betul2009 cocuk cok toplani zor hareket ediyorum diye gittim kasilmaymis meger sancilarim nstde cikti agri esigim cok yuksekmis sancilarimi gram hissetmiyorum. Cocuk asa inmis hastaneye gitmesem evde doguracakmisim 😑😶
Mbfiliz Beyza12345 ilk doğumum olacak tahminen yazıyor o tarih normal ya da sezaryen olacagı belli değil normal istiyorum nasip olursa
Cigdem1010 Aaasliiiahmettt bende aynı canim 27 + 3 olduk bizde . Benim 24 haziran gözüküyo. Benimde aynı bi gun çok hareketli mesela simdi uyuyo 😊😊😊 sağlıkla gelsinler insallah
Betul2009 2cocuk2kopek abuuu ya benimde karnımda kasılma çok oluyor dünden beride ara ara belimde ağrı oluyor ondan sordum bende korkuyorum erken olur falan die e şuan yatıyormusun