GulsahMulayim Srfn11 bende hep bu zamana kadar kendim yaptım da işte ileriki zamanlarda zor gelicek, ne yapacam bilmiyorum yaaa. 🙄 Daha hiç jilet falan kullanmadım.
Srfn11 GulsahMulayim Kullanmadiysan tahris olasiligi yuksek bende birkere yapayim ddm perisan etti beni o yuzden korkma bence minikminik almalarini soyle o sekilde caninda yanmaz
Gebeyimm Gozde4834 allah allah ben 6 seans gittim çok iyi sonuç aldım peki sen epilasyona gittiğin süre boyunca kendin müdahale ettin mi
Ezgia Gozde4834 bende lazer yaptırmıştım çok yoğun çıkmıyor şu an. Tüy dökücü kullansan en azından yaptırdığın lazer de çöp olmamış olur 😊
Gozde4834 deletenmom1841 daha önce yaptırdım biliyorum acısını da ☺️☺️Önemli olan güvenilir kuaför bulmak
Kahramanlar Ya kızlar şimdi eleştiri yağmuruna tutulmayım bende çekinerek bir şey soracağım benimki de gebeliğimde karardı bayağı hrmde memelerimde öyle daha önce iki kez doğurdum böyle olmadı